Közösség





GYIK

Bemutatóterem - mit tehetek a bemutatóteremben?

A megrendelt termékek átvehetőek.
A weboldalon megtekintett és előszűrt termékek élőben is megtekinthetőek és megvásárolhatóak.
Egyedi, céges megrendelések részletei leegyeztethetőek.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy bemutatótermünkben csak és kizárólag névvel és címmel ellátott számla ellenében történhet értékesítés.

Bemutatóterem - nyitvatartás

Kérjük, tekintse meg a Nyitvatartás linket.

 

Bemutatóterem - cím, megközelítés

Cím: H-1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. 2. épület. 7. Elhelyezkedésünket és a megközelítést részletesen a Kapcsolat oldalon tekintheti meg. Ügyfeleink számára a leggyorsabb megközelítés autóval a PP Center 2. kapuja, mely a Szentendrei útról nyílik. Mivel a PP Center telepe, ahol bemutatótermünk található elég nagy kiterjedésű, kérjük, mindenképp tájékozódjon a pontos megközelítésről mielőtt ellátogat hozzánk.

Méretek - Hol olvashatóak méretinformációk?

Honlapunkon egységesen mindenhol a termékoldalakon találhatóak a pontos méretinformációk. Kérjük, keresse a piros kérdőjel-ikont amely minden termékoldalon az "Info vonal" szövegrész alatt található. A kérdőjelre kattintva egy kis felugró ablakban olvashatók a méretek.

Méretek - Kompatibilis-e a Filofax más Magyarországon kapható márkákkal?

Igen, általában az összes hasonló terméket gyártó cég a Filofax gyűrű-szerkezetét követi. A pótlapok szélességi és magassági adataiban elképzelhető pár mm eltérés, de ez a használhatóságot nem befolyásolja. A gyűrűk száma és távolsága a lényeges szempont, melyet a méret információknál és az alábbi táblázatban is megtalál. Amennyiben ezek egyeznek, a pótlapok kompatibilisek.

Fizetés - Fizethetek bankkártyával?

Igen. Bankkártyás fizetés a bemutatóteremben lehetséges. Kiszállítás esetén bankkártyás fizetés nem lehetséges. Kérjük, bankkártyás fizetési szándékát a web shopban történő megrendeléskor a Fizetési opcióknál és személyes átvétel esetén a számla kiállítása ELŐTT is jelezze! Köszönjük.

Vásárlás - Van-e minimális rendelési egység?

A legkisebb megvásárolható egység: 1 darab

Vásárlás - Minden készleten van, amit a weboldalon látok?

Alapvetően igen. Amennyiben egy termékünk elfogyott illetve átmenetileg nincs készleten, azt honlapunkon az adott teméknél jelezzük. Ettől függetlenül, sajnos előfordulhat - különösen az "Utolsó esély" termékek esetében -, hogy a rendelkezésre álló darabszám nem elég a vásárlói igények kielégítésére. Ezért is kérjük, hogy várja meg a kollégáink által küldött visszaigazolást / számlát (ez nem a megrendelés után küldött automatikus visszaigazolás) és ez alapján utaljon vagy keresse fel bemutatótermünket személyes átvétel esetén. Csak ebben az esetben tudjuk biztosítani, hogy a megrendelt termék valóban rendelkezésre áll. Együttműködését köszönjük!

Szállítási lehetőségek és díjak

Cégünk számos lehetőséget kínál Önnek, hogy a terméket kényelmesen és biztonságosan megkapja.

Szállítási és fizetési lehetőségek és díjak.

Szállítási mód

Leírás

Ár

Opciós szolgálatás **

Kiszállítás Magyarország területén

Futárszolgálattal az Ön által megadott címre

1980 forint *

Telefonhívás a futártól a szállítás előtt

Kiszállítás GLS csomagpontra

Futárszolgálattal az Ön által kiválasztott GLS csomagpontra

1980 forint *

-

Személyes átvétel a bemutatóteremben

1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. 2. épület 7.

Díjmentes

-

* Az ár tartalmazza a kiszállítás díját, az SMS értesítés díját és az ÁFA-t.

25 000 forint fölötti rendelés esetén díjmentes szállítás

Futárszolgálattal az Ön által megadott címre vagy csomagpontra

Díjmentes

Telefonhívás a futártól a szállítás előtt

** Felhívjuk szíves figyelmét, hogy szállítás előtt a futár részéről ajánlott, de nem kötelező szolgáltatás az ügyfelek telefonon történő felhívása, így csak ezen szolgáltatás megrendelése esetén biztosított a telefonhívásos értesítés szállítás előtt.

Contact Service

Telefonhívás a futártól a szállítás előtt

127 forint *-

Utánvét

Készpénzes fizetés a futárnál

490 forint * 

Az Ön jobb kiszolgálása érdekében cégünk díjmentesen biztosítja a Flex Delivery szolgáltatást, mellyel Ön számos, az áru átvételét segítő, rugalmas szolgáltatásra jogosult. Többek között értesítéseket kap a csomag kiszállításával kapcsolatban. Bővebb információért, kérjük tekintse meg szállítási információkra vonatkozó oldalunkat.

Átvétel igazolás

Ügyfél tudomásul veszi, hogy az áru átvételét igazolni kell.

Személyes átvétel, és szolgáltató saját alvállalkozója által történő szállítás esetén az átvétel igazolása a számla, szolgáltatónál maradó példányának aláírásával történik.

Futárral történő kiszállítás esetén Ügyfél a futárcég rendszerében igazolja az átvételt. Ez – az esetek többségében – a futár elektronikus terminálján történik, aláírással és az átvevő nevének megadásával.

Felek tudomásul veszik, hogy az átvétel igazolása minden esetben kötelező, de különösen fontos az EU országokon kívüli szállítások esetében.

Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben olyan címet ad meg, ahol az átvétel igazolása nem lehetséges, Szállító másik címet kérhet. Amennyiben Ügyfél nem tud vagy nem akar másik címet megadni, Szállító megtagadhatja a kiszállítást. Ebben az esetben Szállító visszafizeti az esetlegesen már átutalt áru ellenértéket vagy elutasítja az elindított fizetést (pl. PayPal fizetés).